fredag 15 november 2013

Att jobba på farten

Jag reser väldigt mycket i mitt jobb.
Det är både en fördel och nackdel.
Underbart att kunna styra mina arbetstider och vara ute 
och se dessa otroliga vyer i Norge! 
Kolla min instagram/franzej.
Det negativa är att alltid vara ensam och jag är inte den 
som går ut och äter middag själv på resturang..
Så man får vara kreativ gällande middag! 
Idag fick det bli rökt lax, skagenröra och valnötter! 
Väldigt mätt :)

Idag hann jag med lite shopping också :)
Gick mina 10000 steg då jag gick runt i Norges största köpcentrum, 
helt sjukt stort! 
Hittade mungbönpasta!! 
Inte hittat det någon annanstans i Norge så jag är nöjd :) 
Hittade givetvis lite kläder också, hehe


Om ni ska åka till kristiansand här i Norge någon gång så kan jag definitivt rekommendera hotel Clarion Ernst! Jäkligt nice!
Imorgon ska jag jobba så det blev en lugn kväll med lite träning. Var totalt ensam på gymmet haha :)

Körde löpning, benböj med 6kg vikter på varje hand, squats med 10kg vikt, situps framåt med 6kg vint och pendlande sida till sida med 10kg vikt! Kommer kännas imorgon!



Här är lite bilder från hotellet








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar