måndag 4 november 2013

Helg och resande vecka

I helgen var jag hos mina föräldrar som bor i Värmland. Min syster fyllde 25 så det blev en hel del firande för henne :)
Sen har min älskade vän Anna fött barn! Var tvungen att pussa lite på hennes underbara dotter oxå :) 




Hur har det gått med träning och mat då? Var ju givetvis fika och tårta för min syster men höll mig borta från kakor med mera, åt endast grädden och lite sylt från tårtan så det kändes bra :)
Tig en lång promenad runt staden men det var nog den enda tränningen jag fick plats för.
På lördagen var vi på resturang och då valde jag kött med sås och grönsaker. 
Trodde verkligen att en helg hemma skulle fucka up hela min lchf resa men det gick bra! High five for me! 

Just nu är jag på resande fot, propellerflyg (!!) till Florø och sen färja till Måløy..



Nu ska jag äta en äkta hotellmiddag ;) 
Sen plankan!! Ska klara 2-3 minuter innan denna månaden är över!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar