tisdag 15 oktober 2013

LCHF?

Jag måste hitta något som jag blir motiverad av.
Gå ner i vikt gör mig alltid mer motiverad att träna mer 
och vad jag har hört så är LCHF egentligen ultimat för att gå ner i vikt.
Jag provat det en gång tidigare , men fuskade en del och det gjorde att jag mådde dåligt.

Först håller jag på att titta på bra en 7dagars detox, 
få ut en del gifter innan jag startar stenhårt med LCHF. 
Har en vecka nu när det inte är inplanerat så mycket resor i jobbet och inga planer inför helgen.

Idag åt jag mitt sista bröd och frukter på hotellfrukosten och till lunch blev det lax/räk sallad med dressing och det bästa med LCHF är att jag får fortsätta äta dressing :)

Jag säger inte att jag ska bli otroligt smal, men plutmagen och fläsklåren ska bort!

Hade gärna tagit en bild på denna sallad för den är helt fantastiskt god, men sitter på en flygplats och riktigt så ogenerad är jag inte ;)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar