måndag 14 oktober 2013

Socker = mys?

Jag tror att jag är sockerberoende, men jag är inte säker.
Jag är inte sugen på socker/godis/kakor/m.m.
Men med allt jag ska göra så tycker jag det skulle vars mysigt att ha något att knapra på.

Som idag.
Jag är i Trondheim och jobbar, blev klar ganska tidigt med mina kundbesök och sitter nu på hotellet och jobbar. När jag var på väg tillbaka till hotellet så var det enda jag kunde tänka:
"Åh vad mysigt att sätta mig vid skrivbordet med en kaffe och en daim och arbeta lite."
Jag blir tokig på mig själv!

Jag måste hitta alternativ som jag tycker är mysigt att knapra på!
Nötter gillar jag inte för jag får ont i magen efter ett tag...
Måste hitta ett alternativ eller flera nu när hösten börjar komma och allt bara handlar om mys.

Har ni några tips??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar