söndag 20 oktober 2013

Promenader

Att gå en långpromenad har verkligen blivit min dagliga träning just nu.

Att börja med LCHF gör att man blir otroligt trött i början 
och jag märker starkt av det.. 
Vad jag har läst mig till är att det beror på att kroppen är van vid sockret och kolhydraterna man tidigare har ätit men att tröttheten ska försvinna efter ett litet tag.

Har också läst att resultaten börjar visa sig efter ungefär två veckor och jag vet också att det är då motivationen sätts på prov ordentligt. Så om 10 dagar får jag se  vart jag står :)
Men än så länge känns allt bra förutom tröttheten..

Idag tog jag och min polare en promenad runt sognsvann här i Oslo, det är en sjö med olika löpturer. Vi tog den på 3,3km, det var lagom så här en söndag då man egentligen brukar ligga på soffan :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar