fredag 26 juli 2013

Motivation = planering

Jag älskar att planera!
Har massor av olika block och kalendrar till allt.
Dessutom är jag tjejen som har en packningslista en månad innan jag ska åka någonstans. 

Idag gjorde jag i ordning ett nytt block inför min träning. Där i skriver jag ner vad jag har tränat, hur mycket kilon jag har använt på gymmet, tid m.m. 
Mycket gör jag detta för att se nästa gång jag ska till gymmet hur mycket jag har använt på de olika maskinerna och hur mycket jag kan öka.

Det ger mig även motivation. 
Jag ser hur mycket jag har tränat varje vecka och det får mig att fortsätta istället för att lägga mig på soffan och tycka synd om mig själv! 

Jag använder även boken till andra anteckningar som nyttiga recept jag hittar och för andra tips och trix gällande träning :) 

Gör er egna vettja! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar