torsdag 25 juli 2013

Nytt Kapitel

Hej där,


För 3 år sen lyckades jag gå ner från 
82kg till 67kg på 9 månader!

Detta lyckades jag med genom att starta en blogg för att motivera mig själv, 
jag skrev om träning, motivation och resultat.
Jag har aldrig mått så bra i min kropp som jag gjorde då 
och energin var på topp!

Sen hösten 2012 har jag lyckats gå upp nästan alla dessa kilon på nytt. Detta beror till största del på mindre träning men även på stressen att flytta till nytt land, skaffa nytt jobb och allt resande med hotellfrukostar, middagar och en del alkohol.

Jag väger nu 78kg och undrar hur jag kunde ha låtit det gått så här långt ännu en gång? 
Men att inte träna, äta gott, unna sig och inte heller bry sig har lett till det.
Så! Konklusionen av detta blir en ny blogg! =)

Mitt mål är en sundare livsstil, mer energi gå ner till 67kg igen.

Jag börjar med att lägga upp en målbild av mig själv som är tagen 2011.
Här var jag otroligt bekväm i min kropp.




Hoppas ni vill följa min väg tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar